czwartek, 28 stycznia 2016

Prolog

   

                                                                    Muzyka






   Wiedziała, że ten moment kiedyś nadejdzie, w głębi (bardzo głębokiej głębi) miała jakąś małą nadzieje, że może przegrają tą wojnę, ona zostanie zabita i nigdy do tego nie dojdzie. Kilkanaście miesięcy temu rzuciła, najsilniejsze zaklęcie oblivate jakie kiedykolwiek wypowiedziała. Teraz stała na lotnisku z biletem do Australii, ale nie była sama. Lecieli z nią jej przyjaciele, przy nich czuła się bezpiecznie.
Nagle usłyszała.
 - Nie wierze, że mugole poruszają się czymś takim!
 - Ron, bądź cicho, dobrze wiesz, że ludzie nie lubią, kiedy nazywamy ich tak. - Powiedział Harry.
Lekko się uśmiechnęła, wiedziała przynajmniej, że nie będzie się z nimi nudzić.
Ach, tak ?! - Znowu dobiegł ją głos Rona. - W takim razie : cześć mugolu, witaj mugolu, jak się masz mugolu ?!
Odwróciła się i odeszła by nikt nie zobaczył jak się śmieje, a za jej plecami Harry właśnie uspokajał przyjaciela i tłumaczył zdziwionym przechodniom zaistniałą sytuacje.
 - Pasażerowie samolotu do Australii proszeni są o stawienie się do hangaru głównego. - Głos stewardesy rozbrzmiał po całym lotnisku.
 Szybko ponagliła chłopaków i ruszyła w stronę wyznaczonego miejsca. Tym razem pewniejszym krokiem. Wiedziała bowiem już, że razem są w stanie przejść wszystko.

8 komentarzy:

  1. SUPER <333
    Mogłabyś zmienić wygląd bloga bo
    tytuł bloga zlewa się z
    treścią :)
    Trudno jest czytać ;((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuje coś z tym zrobić, dzięki za zwrócenie uwagi. Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  2. Hej :)
    Powiedziałam, że wpadnę, więc jestem!
    Na wstępie może nie powinnam tego pisać, ale jakie pairingi wystąpią w tym opowiadaniu? Czego oczekiwać?
    Prolog krótki, ale bardzo mi się podobał, głównie przez to, że Hermiona, Ron i Harry są bardzo kanoniczni, szczególnie Ron :D! Już go lubię. Poza tym nie ma powtórzeń, bardzo fajnie!
    Jednak w tym rozdziale pojawiły się błędy. Nie jestem jakaś mega obeznana w pisaniu, ale kilka pomyłek rzuciło mi się w oczy.
    1.) Zauważyłam, że część dialogów zapisana jest niepoprawnie. http://www.jezykowedylematy.pl/2011/09/jak-pisac-dialogi-praktyczne-porady/ — Na tej stronie są dobre, klarowne porady odnośnie ich pisania.
    Przed znakami interpunkcyjnymi typu kropki, przecinki, dwukropki nie stawia się spacji.
    Zauważyłam jeszcze literówki.
    Powoli zabiorę się za czytanie kolejnych części!
    Weny, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :)
      Dzięki, że wpadłaś :)
      Zdaje sobie niestety sprawę z tych literówek. Prolog i inne rozdziały ( chociaż mam nadzieje, że nie jest ich dużo ) będę jeszcze poprawiała, tak by można było je przyjemnie czytać.

      Jest mi bardzo miło, że Ci się podoba.

      Gall

      Usuń
    2. Natomiast pairingi. Ze strony Hermiony ma to być Romione z elementami/momentami Dramione. Na razie myślę jeszcze nad postacią Rey. Chcę, żeby to była taka tylko moja postać, którą mogę wykreować od samego początku. Pewnie rozumiesz. Prawdopodobnie też tak jak w książce Harry będzie z Ginny. Osobiście nie przepadam za innymi parami niż tymi stworzonymi przez Rowling. Do Dramione przekonywałam się bardzo długo.

      Usuń
  3. Zapowiada się fajnie 😊. Lecim dalej!

    MrsEris
    PS: Przysłał mnie tajny agent z matematycznym nazwiskiem if you know what I mean xD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że się zainteresowałaś. Z góry uprzedzam im dalej tym lepiej.

      Pozdrawim

      Ps. Hah domyślam się kto

      Usuń

Layout by Alessa